Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Måste man älska skidåkning?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Juice_Mannen_Hugo" data-source="post: 132249" data-attributes="member: 46126"><p>jag har svårt att se att alla som säsongar är frälsta skid-/snowboardåkare, känns ibland lite som en grej som är "inne" just nu.. Däremot är det nog väldigt många som älskar själva bummarlivet, mycket fest, lite ansvar.. Många av de som är skibums nu för tiden skulle nog få ut lika mycket av att säsonga på nån badort i Grekland eller liknande.. </p><p></p><p>Personligen repekterar jag både de som säsongar för skidåkningen och de som säsongar för att leva bummarlivet lika mycket.. De viktiga är att man gillar skidåkningen tillräckligt mycket för att inte tröttna på bummarlivet..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Juice_Mannen_Hugo, post: 132249, member: 46126"] jag har svårt att se att alla som säsongar är frälsta skid-/snowboardåkare, känns ibland lite som en grej som är "inne" just nu.. Däremot är det nog väldigt många som älskar själva bummarlivet, mycket fest, lite ansvar.. Många av de som är skibums nu för tiden skulle nog få ut lika mycket av att säsonga på nån badort i Grekland eller liknande.. Personligen repekterar jag både de som säsongar för skidåkningen och de som säsongar för att leva bummarlivet lika mycket.. De viktiga är att man gillar skidåkningen tillräckligt mycket för att inte tröttna på bummarlivet.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Måste man älska skidåkning?
Tillbaka
Topp