Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
måste man....
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Leder" data-source="post: 139698" data-attributes="member: 13256"><p>Ok, jag viker mig. Bättre att börja smått och öka, gå bara inte på så hårt utan det behövs bara dra av den där yttersta skärpan. Inte runda hela kanten.</p><p></p><p>Men vi ska också klargöra att man kan behöva korrigera sin trubbning efter vilket underlag man åker på. Isig och hård konstsnö kan man nästan köra helt "otrubbat" men i nypistad natursnö kan det krävas betydligt mer trubbning. Där av, införskaffa ett bryna och ha det i jackfickan eller dyl. så kan ni korrigera efter tycke och smak. Kommer även väl tillpass efter ett besök i outpisten då man lätt kan leta upp lite sten med kanterna.</p><p></p><p></p><p>/Leder</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Leder, post: 139698, member: 13256"] Ok, jag viker mig. Bättre att börja smått och öka, gå bara inte på så hårt utan det behövs bara dra av den där yttersta skärpan. Inte runda hela kanten. Men vi ska också klargöra att man kan behöva korrigera sin trubbning efter vilket underlag man åker på. Isig och hård konstsnö kan man nästan köra helt "otrubbat" men i nypistad natursnö kan det krävas betydligt mer trubbning. Där av, införskaffa ett bryna och ha det i jackfickan eller dyl. så kan ni korrigera efter tycke och smak. Kommer även väl tillpass efter ett besök i outpisten då man lätt kan leta upp lite sten med kanterna. /Leder [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
måste man....
Tillbaka
Topp