Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MÅSTE skidorna vara breda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Reine" data-source="post: 575841" data-attributes="member: 13429"><p>Jag skulle kunna basera ett skidval på vad Uttern säger av den enkla anledningen att han sitter nog inne med mest kunskap om modella mm än någon annan jag känner i branshen, och det är inkluderat freeride.se</p><p>Sedan är det ju klart bäst om man kan testa prylarna själv först.</p><p></p><p>BajenMatte, Du ska ha en skida som fungerar överallt. Om du slänger på dig ett par Pro rider 184 eller 190 så kommer du inte bli besviken och de kommer att hålla i många år. 100 i midja men känns smalare i pist men lagom i puder.</p><p></p><p>//Reine</p><p>Jag är inte partisk i det sammanhanget då jag inte kör på dem längre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Reine, post: 575841, member: 13429"] Jag skulle kunna basera ett skidval på vad Uttern säger av den enkla anledningen att han sitter nog inne med mest kunskap om modella mm än någon annan jag känner i branshen, och det är inkluderat freeride.se Sedan är det ju klart bäst om man kan testa prylarna själv först. BajenMatte, Du ska ha en skida som fungerar överallt. Om du slänger på dig ett par Pro rider 184 eller 190 så kommer du inte bli besviken och de kommer att hålla i många år. 100 i midja men känns smalare i pist men lagom i puder. //Reine Jag är inte partisk i det sammanhanget då jag inte kör på dem längre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
MÅSTE skidorna vara breda?
Tillbaka
Topp