Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Matchning: pjäxa - pistskida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ogi-June" data-source="post: 996124" data-attributes="member: 138200"><p>Har läst detta flertalet gånger men har svårt att greppa detta. Att ha bra pjäxor låter för mig självklart , utan kläm och skav etc.! Att detta genererar en god känsla med dess styvheter eller flex ihop med skidorna kan jag se som logisk.</p><p>Men att jag skulle märka karaktär på mina skidor PH 172 el. Volkl Mantra 177 om jag bytte till ett par "likvärdiga" pjäxor till de jag har men ändå någon liten skillnad , gör mig otrevligt nyfiken.</p><p>Nu kan jag kanske misstagit mig analysen ovan. Men känslan säger att det finns dolda faktorer än att "bara" se till att köpa sig en bra personlig pjäxa?</p><p>Jag kommer inte ha något att bidraga med i tråden känner jag. Men finner det nästan otrevligt intressant och nyfiket vad som kan komma fram. Det finns gott om erfarna duktiga skidåkare här som förhoppningsvis är med och diskuterar.</p><p>Som sagt citerar Mountain_Man ; Mycket intressant.</p><p>Bra Allan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ogi-June, post: 996124, member: 138200"] Har läst detta flertalet gånger men har svårt att greppa detta. Att ha bra pjäxor låter för mig självklart , utan kläm och skav etc.! Att detta genererar en god känsla med dess styvheter eller flex ihop med skidorna kan jag se som logisk. Men att jag skulle märka karaktär på mina skidor PH 172 el. Volkl Mantra 177 om jag bytte till ett par "likvärdiga" pjäxor till de jag har men ändå någon liten skillnad , gör mig otrevligt nyfiken. Nu kan jag kanske misstagit mig analysen ovan. Men känslan säger att det finns dolda faktorer än att "bara" se till att köpa sig en bra personlig pjäxa? Jag kommer inte ha något att bidraga med i tråden känner jag. Men finner det nästan otrevligt intressant och nyfiket vad som kan komma fram. Det finns gott om erfarna duktiga skidåkare här som förhoppningsvis är med och diskuterar. Som sagt citerar Mountain_Man ; Mycket intressant. Bra Allan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Matchning: pjäxa - pistskida
Tillbaka
Topp