Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Mått på egna boxar!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="padbmx" data-source="post: 903923" data-attributes="member: 125062"><p>Hej!</p><p></p><p>Denna tråden ligger förmodligen fel men eftersom det inte finns någon vettigt avdelning på Freeride för detta och jag åker snowboard så lägger jag tråden här.</p><p></p><p>Snart drar mitt byggande igång inför vinter av boxar, rails och annat kul att leka med här hemma, men jag tvekar lite på måtten på 2 av boxarna.</p><p></p><p>Jag ska bygga 2 likadana boxar som ska användas som, flat-down, up-flat, up-down osv. beroende vad man känner för helt enkelt.</p><p>Dom kommer bli mellan 40-50 cm breda men det är längden jag tvekar på, just nu är jag inne på att göra varje 2,5m räcker detta eller blir det för kort?</p><p></p><p>Jag kommer ha en längre box på 6m så behovet av en längre box är ju redan uppfyllt.</p><p></p><p>Tror ni det är lagom med 2,5 på varje eller kommer det bli för kort?</p><p></p><p>Ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="padbmx, post: 903923, member: 125062"] Hej! Denna tråden ligger förmodligen fel men eftersom det inte finns någon vettigt avdelning på Freeride för detta och jag åker snowboard så lägger jag tråden här. Snart drar mitt byggande igång inför vinter av boxar, rails och annat kul att leka med här hemma, men jag tvekar lite på måtten på 2 av boxarna. Jag ska bygga 2 likadana boxar som ska användas som, flat-down, up-flat, up-down osv. beroende vad man känner för helt enkelt. Dom kommer bli mellan 40-50 cm breda men det är längden jag tvekar på, just nu är jag inne på att göra varje 2,5m räcker detta eller blir det för kort? Jag kommer ha en längre box på 6m så behovet av en längre box är ju redan uppfyllt. Tror ni det är lagom med 2,5 på varje eller kommer det bli för kort? Ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Mått på egna boxar!
Tillbaka
Topp