Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
mått?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cjosef" data-source="post: 65567" data-attributes="member: 38862"><p>hejsan,</p><p></p><p>jag har åkt utför ett par år nu och alltid hyrt skidor men det går åt mycket pengar om man har dyra intressen så jag tänkte se om jag kunde köpa mej ett par begagnade utförs skidor, gärna carving för ett billigt pris men det går bra med ett par vanliga också.</p><p></p><p>det jag nu undrar är framförallt hur långa skidorna ska vara? och vad man ska tänka på när man köper begagnade skidpacket/skidor</p><p></p><p>tack för ev svar!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cjosef, post: 65567, member: 38862"] hejsan, jag har åkt utför ett par år nu och alltid hyrt skidor men det går åt mycket pengar om man har dyra intressen så jag tänkte se om jag kunde köpa mej ett par begagnade utförs skidor, gärna carving för ett billigt pris men det går bra med ett par vanliga också. det jag nu undrar är framförallt hur långa skidorna ska vara? och vad man ska tänka på när man köper begagnade skidpacket/skidor tack för ev svar! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
mått?
Tillbaka
Topp