Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mattias Hargin, Hot eller ohot
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1017121" data-attributes="member: 33485"><p>Motorsporten driver utvecklingen frampt ja, men det har inget med ecodriving att göra per se. Även om nu La Ferrari har massa F1 teknologi så är det nog ingen av ägarna som kommer att köra soppasnålt med den :D Men jag förstår vad du menar. Lustigt det där att man kan vara oense om någonting man är överens om.</p><p></p><p>Bergen ska inte bara bli högre, de ska täckas med mer snö under längre tid också, dessutom ska vi införa bidrag för både skidåkning och bilar! Vilket år satsar vi å att ha majoritet i riksdagen?</p><p></p><p>Jag förstår inte heller vilken verklighet många av mupparna befinner sig i...</p><p></p><p>MM: Jag skulle hellre se honom konstant köra i 200+ av den enkla anledningen att han då kommer att att spendera kortare tid på vägarna och ju kortare tid han är på vägarna desto mindre använder han ju bilen, vilket borde vara miljövänligt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1017121, member: 33485"] Motorsporten driver utvecklingen frampt ja, men det har inget med ecodriving att göra per se. Även om nu La Ferrari har massa F1 teknologi så är det nog ingen av ägarna som kommer att köra soppasnålt med den :D Men jag förstår vad du menar. Lustigt det där att man kan vara oense om någonting man är överens om. Bergen ska inte bara bli högre, de ska täckas med mer snö under längre tid också, dessutom ska vi införa bidrag för både skidåkning och bilar! Vilket år satsar vi å att ha majoritet i riksdagen? Jag förstår inte heller vilken verklighet många av mupparna befinner sig i... MM: Jag skulle hellre se honom konstant köra i 200+ av den enkla anledningen att han då kommer att att spendera kortare tid på vägarna och ju kortare tid han är på vägarna desto mindre använder han ju bilen, vilket borde vara miljövänligt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Mattias Hargin, Hot eller ohot
Tillbaka
Topp