Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
MAX till Åre Torg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 119785" data-attributes="member: 28198"><p>Jävla tjafs om skidåkare/turister och Stockholmstomtar..... Gällde det inte hamburgare? </p><p>Skantz - "vilken skidåkare brys sig om ÅRE???? ingen skidåkare. möjligen en turist"</p><p>Ja men nu gällde det inte skidåkare utan hamburgarätare!</p><p></p><p>Och om inte Åre funkar för er så......... STANNA HEMMA DÅ FÖR SATAN! Eller åk nån annan stans som uppfyller era behov. Pakistan, Reeperbahn eller Yodelbar i Mögenburg.</p><p></p><p>Och jag bor inte i Åre utan i Björnänge och min närmsta granne är ett gäng får. Och för det mesta så föredrar man det sällskapet framför fåren 3 km västerut! Men dom gör att värdet på mitt hus stiger (sehr gut) så jag har överseende med dom och är trevlig och tillmötesgående.</p><p></p><p>Max är justa burgare så jag tycker nog 2,8 på föreslagen skala.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 119785, member: 28198"] Jävla tjafs om skidåkare/turister och Stockholmstomtar..... Gällde det inte hamburgare? Skantz - "vilken skidåkare brys sig om ÅRE???? ingen skidåkare. möjligen en turist" Ja men nu gällde det inte skidåkare utan hamburgarätare! Och om inte Åre funkar för er så......... STANNA HEMMA DÅ FÖR SATAN! Eller åk nån annan stans som uppfyller era behov. Pakistan, Reeperbahn eller Yodelbar i Mögenburg. Och jag bor inte i Åre utan i Björnänge och min närmsta granne är ett gäng får. Och för det mesta så föredrar man det sällskapet framför fåren 3 km västerut! Men dom gör att värdet på mitt hus stiger (sehr gut) så jag har överseende med dom och är trevlig och tillmötesgående. Max är justa burgare så jag tycker nog 2,8 på föreslagen skala. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
MAX till Åre Torg!
Tillbaka
Topp