Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
MAX till Åre Torg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skantz" data-source="post: 119801" data-attributes="member: 36230"><p>Svar. Jag är positiv till Turismen i Åre och jämtland, jämtland är en av regionerna som drar in mest pengar i sverige genom turismen. Så om man hoppas på en framtid som går ut på att bo och verka i jämtland som klart jag är positiv.</p><p>Faktum är att jämtland drar in 59 000kr mer i netto exsportvärde än genomsnittet i landet.</p><p>Värdet av Turism, industri, elkraft och jordbruk sedan man drar av importen. I jämtland fall är turismen och elkraften de stora tingen, och hur skall man då kunna bo i jämtland och vara emot turism och exploation. </p><p></p><p>Vad gäller Max till åre menade jag att de har inget med skidåkning och göra och även att åre inte har med saken heller. Så jag förstord inte varför en sådan konstig diskution.</p><p></p><p>Sammanfattning: Du och jag är glada att vi bor här och att människor i våran bygd kan livnära sig på tusimen. Trots att mycket pengar försvinner och inte återplanteras i bygden där det produceras.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skantz, post: 119801, member: 36230"] Svar. Jag är positiv till Turismen i Åre och jämtland, jämtland är en av regionerna som drar in mest pengar i sverige genom turismen. Så om man hoppas på en framtid som går ut på att bo och verka i jämtland som klart jag är positiv. Faktum är att jämtland drar in 59 000kr mer i netto exsportvärde än genomsnittet i landet. Värdet av Turism, industri, elkraft och jordbruk sedan man drar av importen. I jämtland fall är turismen och elkraften de stora tingen, och hur skall man då kunna bo i jämtland och vara emot turism och exploation. Vad gäller Max till åre menade jag att de har inget med skidåkning och göra och även att åre inte har med saken heller. Så jag förstord inte varför en sådan konstig diskution. Sammanfattning: Du och jag är glada att vi bor här och att människor i våran bygd kan livnära sig på tusimen. Trots att mycket pengar försvinner och inte återplanteras i bygden där det produceras. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
MAX till Åre Torg!
Tillbaka
Topp