Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
MAX till Åre Torg!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JONen" data-source="post: 119803" data-attributes="member: 36779"><p>Ni som inte märkt det, det finns redan flera ställen där man kan köpa en flottig hamburgare med flottiga strips i Åre. T.ex. torggrillen eller den vid Torvtaket. Dessa sunkhak använder sig inte av hemmagjorda hamburgerbiffar utan köper dem av t.ex. kedjan Sibylla.</p><p>Eller flottig dyr kebab. </p><p>Vad är då skillnaden?</p><p>Sunkburgarmeal för 45-60 kronor från Sibylla eller Max?</p><p></p><p>Dessutom så kanske de kära korv-/hamburger-/kebabhaken köper sina råvaror eller drycker från Kraft, som ägs av Altria, f.d. Phillip Morris, just det Marlboro-ciggen... Likaså när du smaskar i dig en god bagel med Philadelfiaost eller käkar Marabou, Dajm, Toblerone, Milka - just det, alla ägs av cigg-bolaget...</p><p>Jag är ingen idealist. Jag tycker helt enkelt bättre om ett Max-meal än ett Sibylla-meal.</p><p></p><p>Personligen tycker jag det är trist att inte Max etablerat sig tidigare i Jämtland. I östersund finns 2 McD men ingen Max eller Burger King.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JONen, post: 119803, member: 36779"] Ni som inte märkt det, det finns redan flera ställen där man kan köpa en flottig hamburgare med flottiga strips i Åre. T.ex. torggrillen eller den vid Torvtaket. Dessa sunkhak använder sig inte av hemmagjorda hamburgerbiffar utan köper dem av t.ex. kedjan Sibylla. Eller flottig dyr kebab. Vad är då skillnaden? Sunkburgarmeal för 45-60 kronor från Sibylla eller Max? Dessutom så kanske de kära korv-/hamburger-/kebabhaken köper sina råvaror eller drycker från Kraft, som ägs av Altria, f.d. Phillip Morris, just det Marlboro-ciggen... Likaså när du smaskar i dig en god bagel med Philadelfiaost eller käkar Marabou, Dajm, Toblerone, Milka - just det, alla ägs av cigg-bolaget... Jag är ingen idealist. Jag tycker helt enkelt bättre om ett Max-meal än ett Sibylla-meal. Personligen tycker jag det är trist att inte Max etablerat sig tidigare i Jämtland. I östersund finns 2 McD men ingen Max eller Burger King. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
MAX till Åre Torg!
Tillbaka
Topp