Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Mayday mayday, känner inte mina tår.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 405043" data-attributes="member: 46762"><p>Skön tråd! </p><p>Jag har stått och frusit i en öppen båt hela hösten. Kombinationen vågor + 5 grader varmt + lite rörelse + Marschkänga 90 = seriöst skadade fötter! Jag känner ingenting framför trampdynorna... När jag hikade i djup kallsnö på nyårsafton var jag riktigt rädd att fötterna skulle ta skada. Jag hade passerat smärtstadiet sedan länge och kände ingenting. Men tack vare pjäxvärmare vid rasten (som jag inte orkade stanna och ta på i all djupsnö...) så tinade fötterna upp och jag kunde fortsätta hika... Mina nästa pjäxor kommer bli Il Moro, sjukt mycket varmare än mina Gun!</p><p></p><p>Jag räknar nog med att få tillbaka min känsel till hösten, kanske vintern... Det är inget farligt, det är bara nervtrådarna som fått sig en REJÄL törn.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 405043, member: 46762"] Skön tråd! Jag har stått och frusit i en öppen båt hela hösten. Kombinationen vågor + 5 grader varmt + lite rörelse + Marschkänga 90 = seriöst skadade fötter! Jag känner ingenting framför trampdynorna... När jag hikade i djup kallsnö på nyårsafton var jag riktigt rädd att fötterna skulle ta skada. Jag hade passerat smärtstadiet sedan länge och kände ingenting. Men tack vare pjäxvärmare vid rasten (som jag inte orkade stanna och ta på i all djupsnö...) så tinade fötterna upp och jag kunde fortsätta hika... Mina nästa pjäxor kommer bli Il Moro, sjukt mycket varmare än mina Gun! Jag räknar nog med att få tillbaka min känsel till hösten, kanske vintern... Det är inget farligt, det är bara nervtrådarna som fått sig en REJÄL törn. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Mayday mayday, känner inte mina tår.
Tillbaka
Topp