Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Mayday mayday, känner inte mina tår.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LuxLuthor" data-source="post: 528186" data-attributes="member: 84027"><p>Jag har hört mycket gott om dessa mattor från vänner och kunder. Jag tror att jag måste prova en sådan. Många av dagens problem härrör från bristande blodcirkulation till följd av för många mer eller mindre statiska arbetsställningar. Akupunktur och akupressur är några av flera metoder för att öka cirkulationen. Att dessa mattor skulle ha en sådan effekt känns väldigt troligt och samtidigt väldigt tilltalande.</p><p></p><p>Vad jag däremot har lite svårt att tro är att dessa mattor skulle ha någon särdeles stor effekt på problem av den typ som sjolund dras med. De skulle definitivt inte skada, men jag tvivlar på att problemen med känselbortfall skulle försvinna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LuxLuthor, post: 528186, member: 84027"] Jag har hört mycket gott om dessa mattor från vänner och kunder. Jag tror att jag måste prova en sådan. Många av dagens problem härrör från bristande blodcirkulation till följd av för många mer eller mindre statiska arbetsställningar. Akupunktur och akupressur är några av flera metoder för att öka cirkulationen. Att dessa mattor skulle ha en sådan effekt känns väldigt troligt och samtidigt väldigt tilltalande. Vad jag däremot har lite svårt att tro är att dessa mattor skulle ha någon särdeles stor effekt på problem av den typ som sjolund dras med. De skulle definitivt inte skada, men jag tvivlar på att problemen med känselbortfall skulle försvinna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Mayday mayday, känner inte mina tår.
Tillbaka
Topp