Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 06/07
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Djeet" data-source="post: 184968" data-attributes="member: 61382"><p>Hej.</p><p></p><p>Jag har sedan 3 år tillbaka haft en lägenhet i mayrhofen och spenderar hela vintern där nere.</p><p></p><p>Kan inte säga annat en gott om den byn, sjukt skönt folk gött uteliv och riktigt bra åkning.</p><p>Parken går inte heller o klaga på Burton sköter om den och det är dessutom svenska killar som sköter shaping osv.</p><p>Dessutom är det en av de coolaste snowboard/skid tävlingarna där nere med.</p><p>WWW.SNOWBOMBING.co.UK <--- för mer info.</p><p></p><p>Ett tips för den som inte är kräsen när det gäller boende är en gubbe vid namn Ludwig Kröll som driver ett -* hotell där nere, ligger mitt emot bästa krogen i stan som är knökad med folk alla dagar från klockan 9på kvällen.</p><p>På det hotellet bor alla sesongare i mayrhofen typ, kostar 10 Euro/natten för ett rum.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Djeet, post: 184968, member: 61382"] Hej. Jag har sedan 3 år tillbaka haft en lägenhet i mayrhofen och spenderar hela vintern där nere. Kan inte säga annat en gott om den byn, sjukt skönt folk gött uteliv och riktigt bra åkning. Parken går inte heller o klaga på Burton sköter om den och det är dessutom svenska killar som sköter shaping osv. Dessutom är det en av de coolaste snowboard/skid tävlingarna där nere med. WWW.SNOWBOMBING.co.UK <--- för mer info. Ett tips för den som inte är kräsen när det gäller boende är en gubbe vid namn Ludwig Kröll som driver ett -* hotell där nere, ligger mitt emot bästa krogen i stan som är knökad med folk alla dagar från klockan 9på kvällen. På det hotellet bor alla sesongare i mayrhofen typ, kostar 10 Euro/natten för ett rum. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 06/07
Tillbaka
Topp