Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 361443" data-attributes="member: 76181"><p>OK, jag ska resa runt lite i världen nu i höst. Åker om en vecka och kommer hem 16e december och hade tänkt att åka ner så fort jag kan efter att jag har kommit hem. Packa om väskorna och köpa nya boots.</p><p></p><p>Åkningen är ju definitivt viktig så det blir till att jag kvällsjobb.</p><p></p><p>Jag har också tänkt mig att försöka flyga så långt jag kan och sen tåg eller dylikt. Flög i vintras när jag åkte ner och betalar man skidfrakten kan man alltid packa ett fodral fullt med grejor...</p><p>Funderar faktiskt också lite på att skaffa mig en rostig bil, skippa att försäkra den och sen kunna packa så mycket jag bara vill. Det återstår att se hur det blir med den saken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 361443, member: 76181"] OK, jag ska resa runt lite i världen nu i höst. Åker om en vecka och kommer hem 16e december och hade tänkt att åka ner så fort jag kan efter att jag har kommit hem. Packa om väskorna och köpa nya boots. Åkningen är ju definitivt viktig så det blir till att jag kvällsjobb. Jag har också tänkt mig att försöka flyga så långt jag kan och sen tåg eller dylikt. Flög i vintras när jag åkte ner och betalar man skidfrakten kan man alltid packa ett fodral fullt med grejor... Funderar faktiskt också lite på att skaffa mig en rostig bil, skippa att försäkra den och sen kunna packa så mycket jag bara vill. Det återstår att se hur det blir med den saken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 07/08
Tillbaka
Topp