Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 07/08
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 361902" data-attributes="member: 76181"><p>Mmm, skidfrakten är en riktig höjdare. Din pjäxbag låter ju himla bra också.</p><p></p><p>Läste lite om Mayerhofen på internet och de verkar ju ha en riktigt schysst park.</p><p></p><p>Mitt enda problem är bara att jag som sagt inte är hemma i Sverige förän 16e december och ska efter det försöka ta mig ner ohc juletider är ju inte alltid bäst när det gäller resor.</p><p>Fast på något sätt löser det ju sig för eller senare... </p><p></p><p>Något bra nattliv i Mayrhofen? Vill inte framstå som någon partyråtta men det är inte i backarna man brukar lära känna andra säsongare utan i baren... + att när man bara gör saker man tycker är roliga hela tiden så räcker det med att sova 30-40 timmar i veckan =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 361902, member: 76181"] Mmm, skidfrakten är en riktig höjdare. Din pjäxbag låter ju himla bra också. Läste lite om Mayerhofen på internet och de verkar ju ha en riktigt schysst park. Mitt enda problem är bara att jag som sagt inte är hemma i Sverige förän 16e december och ska efter det försöka ta mig ner ohc juletider är ju inte alltid bäst när det gäller resor. Fast på något sätt löser det ju sig för eller senare... Något bra nattliv i Mayrhofen? Vill inte framstå som någon partyråtta men det är inte i backarna man brukar lära känna andra säsongare utan i baren... + att när man bara gör saker man tycker är roliga hela tiden så räcker det med att sova 30-40 timmar i veckan =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 07/08
Tillbaka
Topp