Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 16/17
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Oliversandstrom" data-source="post: 1076799" data-attributes="member: 128144"><p>Tjena folket!</p><p></p><p>Var i Mayrhofen senast säsongen 14/15 och kunde inte annat än älska den lilla byn med dess folk och åkning! Ska därför tillbaka nu (har lurat me mig en polare)... Undrar därför bara om de är någon annan som tänker samma, kanske om någon har boende redan nu? Kollar runt för fullt men allt är antingen snordyrt (som vanligt) eller så finns de nt... Jaja är ni sugna, ska dit, vet boende eller ja snackar skit skriv nåt kul vettja! </p><p></p><p>Må bäst, Oliverrrrr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Oliversandstrom, post: 1076799, member: 128144"] Tjena folket! Var i Mayrhofen senast säsongen 14/15 och kunde inte annat än älska den lilla byn med dess folk och åkning! Ska därför tillbaka nu (har lurat me mig en polare)... Undrar därför bara om de är någon annan som tänker samma, kanske om någon har boende redan nu? Kollar runt för fullt men allt är antingen snordyrt (som vanligt) eller så finns de nt... Jaja är ni sugna, ska dit, vet boende eller ja snackar skit skriv nåt kul vettja! Må bäst, Oliverrrrr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen 16/17
Tillbaka
Topp