Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen eller Zillertal!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fridheim" data-source="post: 96919" data-attributes="member: 21474"><p>hej du! jag vet genom min kusin att strass redan har all personal(dock kan det finnas kvar som typ diskare eller flaskplockare på barerna på strass eller på deras afterski, ganksa bra jobb det med), jag har själv tidigare jobbat där. svårt att avgöra så här sent vart det kan finnas jobb, men gå in på mayrhofens hemsida och kolla alla hotell och ring runt.. måste ju finnas ngt.. absolut bästa jobbet är bastuvakt, kommer dock ej ihåg vilket hotell det var.. men det finns alltid ngt jobb!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fridheim, post: 96919, member: 21474"] hej du! jag vet genom min kusin att strass redan har all personal(dock kan det finnas kvar som typ diskare eller flaskplockare på barerna på strass eller på deras afterski, ganksa bra jobb det med), jag har själv tidigare jobbat där. svårt att avgöra så här sent vart det kan finnas jobb, men gå in på mayrhofens hemsida och kolla alla hotell och ring runt.. måste ju finnas ngt.. absolut bästa jobbet är bastuvakt, kommer dock ej ihåg vilket hotell det var.. men det finns alltid ngt jobb! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mayrhofen eller Zillertal!
Tillbaka
Topp