Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen säsong 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RickardmedlemCroy" data-source="post: 449323" data-attributes="member: 66362"><p>Nu har jag bokat. www.mariandl-sanna.at är placet's hemsida. Ligger typ 3 min från kabinbanan o 2 min från Sparköp. Jag gjorde så att jag gick in på www.mayrhofen.at och därifrån letade jag mig fram till någon lista med rum till uthyrning. (Zimmer= Rum på tyska för den oinvigde). Sen fanns det något formulär man kunde fylla i och så skickade man en förfrågan till mayrhofens turistbyrå om det fanns något sånt rum som man önskade. Och så letade dom reda på det åt en och gav en mailadresser man kunde maila. Har kollat runt en del i listorna ochså ch det verkard som att dom flesta billiga rum i mayrhofen ligger runt 15-20 euro/natt. Men jag gjorde så att jag frågade om jag fick det billigare om jag skulel stanna i 3 månader, vilket man fick. Så har bokat för 3 månader, men har tänkt stanna 4-5 o leta nytt boende framåt våren. </p><p></p><p>Jag vet inte hur jag gör ännu, om jag åker själv eller med kompisar, men jag bor själv iaf. Sen om någon hänger med ner elelr inte får jag se, har många kompisar som snackar, men man vet adlrig hur det blir. Jag har ett ganska stort rum så jag kanske kan fjäska till mig att få ha någon sovandes hos mig, men tjejer har förtur ;D</p><p></p><p>Wippeh, priserna för boende landar på mellan 300-500euro per skalle och månad vanligtvis. </p><p></p><p>Fan jag e sjukt pepp nu asså! kan det inte vara december i morgon!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RickardmedlemCroy, post: 449323, member: 66362"] Nu har jag bokat. www.mariandl-sanna.at är placet's hemsida. Ligger typ 3 min från kabinbanan o 2 min från Sparköp. Jag gjorde så att jag gick in på www.mayrhofen.at och därifrån letade jag mig fram till någon lista med rum till uthyrning. (Zimmer= Rum på tyska för den oinvigde). Sen fanns det något formulär man kunde fylla i och så skickade man en förfrågan till mayrhofens turistbyrå om det fanns något sånt rum som man önskade. Och så letade dom reda på det åt en och gav en mailadresser man kunde maila. Har kollat runt en del i listorna ochså ch det verkard som att dom flesta billiga rum i mayrhofen ligger runt 15-20 euro/natt. Men jag gjorde så att jag frågade om jag fick det billigare om jag skulel stanna i 3 månader, vilket man fick. Så har bokat för 3 månader, men har tänkt stanna 4-5 o leta nytt boende framåt våren. Jag vet inte hur jag gör ännu, om jag åker själv eller med kompisar, men jag bor själv iaf. Sen om någon hänger med ner elelr inte får jag se, har många kompisar som snackar, men man vet adlrig hur det blir. Jag har ett ganska stort rum så jag kanske kan fjäska till mig att få ha någon sovandes hos mig, men tjejer har förtur ;D Wippeh, priserna för boende landar på mellan 300-500euro per skalle och månad vanligtvis. Fan jag e sjukt pepp nu asså! kan det inte vara december i morgon!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen säsong 08/09
Tillbaka
Topp