Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen säsong 08/09
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jimmmye" data-source="post: 473035" data-attributes="member: 65606"><p>Var vell lite dumt sagt att säga gerlos då kanske då jag inte direkt ska bo där, men planerat boende c:a kilometern från zell am ziller med skidbusshållplats 100m från bostad. Dock säger turistbyrån att det inte går någon skidbuss mellan Mayrhofen och Zell am ziller vilket verkar förjävla dumt då alla system i dalen hör ihop eller? Men jag vet inte har aldrig själv varit på plats och ville helt enkelt veta om jag behöver ta tåget om man nån gång vill röra sig mot mayrhofen eller om det går nån skidbuss =).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jimmmye, post: 473035, member: 65606"] Var vell lite dumt sagt att säga gerlos då kanske då jag inte direkt ska bo där, men planerat boende c:a kilometern från zell am ziller med skidbusshållplats 100m från bostad. Dock säger turistbyrån att det inte går någon skidbuss mellan Mayrhofen och Zell am ziller vilket verkar förjävla dumt då alla system i dalen hör ihop eller? Men jag vet inte har aldrig själv varit på plats och ville helt enkelt veta om jag behöver ta tåget om man nån gång vill röra sig mot mayrhofen eller om det går nån skidbuss =). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen säsong 08/09
Tillbaka
Topp