Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="martinbjorkqvist" data-source="post: 549256" data-attributes="member: 48938"><p>bra att ha om det finns folk med dig som har tranciever ja. </p><p></p><p>men som japical skrev så har herr Andy mest hand om boenden uppe på berget, han hade även hand om uthyrningen av lägenheten nicole pratar om. som maria snodde framför ögonen på oss föregående säsong!.. </p><p></p><p>men ja, jag planerar för att åka ner till mayr iår igen. så ifall ngn lyckas få tag på ngt mer centralt och vill fylla ut sängar så hör av er. har annat att stå i innan jag hinner börja leta. typ rehab...</p><p></p><p>croyboy, hört ngt av steffe? fanns ju inga som hookade på hans hus i maj förutom jag och svensk, så vi tog inte tag i det. för det fanns inget i det huset va?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="martinbjorkqvist, post: 549256, member: 48938"] bra att ha om det finns folk med dig som har tranciever ja. men som japical skrev så har herr Andy mest hand om boenden uppe på berget, han hade även hand om uthyrningen av lägenheten nicole pratar om. som maria snodde framför ögonen på oss föregående säsong!.. men ja, jag planerar för att åka ner till mayr iår igen. så ifall ngn lyckas få tag på ngt mer centralt och vill fylla ut sängar så hör av er. har annat att stå i innan jag hinner börja leta. typ rehab... croyboy, hört ngt av steffe? fanns ju inga som hookade på hans hus i maj förutom jag och svensk, så vi tog inte tag i det. för det fanns inget i det huset va? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Tillbaka
Topp