Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wippeh" data-source="post: 556378" data-attributes="member: 41385"><p>martin, har inte fått ett jobb här uppe i norr sen jag kom hem men de ser mörkt ut. börjar dock ljusna, andra sidan pölen är nog hopplös men mayr med ett jobb vore möjligt.</p><p></p><p></p><p>RARRE:</p><p>hela Zillertal ingår i liftkortet(550€) och allt du visar på den där kartan är bara en bråkdel av vad du har möjlighet att åka!</p><p></p><p>ramsau/hippach( om vi räknar från deras gemensamma centrum) är det väl en 4-5km till mayr.</p><p></p><p>Bor du nere i dalen i ramsau/hippach så kan du må bra, du kommer in till mayr lätt å hitchar en taxi hem på kvällen för 2-4€ om ni är smidiga å splittar.</p><p></p><p> Upp till penken så är det horbergbahn som gäller därifrån. snabbare än penkenbahn och de är aldrig så trångt så du känner dig spyfärdig(tänk på div. bakisdagar!). Dessutom finns de många bussar mellan horbergbahn och hippach.</p><p></p><p>Vad gäller hintertux så har jag väldigt lite info. första gången jag var där var på våren, det var soligt å vi tog några rundor. kul som fan men parken var inte ordentligt uppbygd. Vintertid så går de att få puder där dom dagar allt är hopplöst på andra ställen, om du är villig att hika..</p><p></p><p>resten av systemen når du via tågstationen. easy!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wippeh, post: 556378, member: 41385"] martin, har inte fått ett jobb här uppe i norr sen jag kom hem men de ser mörkt ut. börjar dock ljusna, andra sidan pölen är nog hopplös men mayr med ett jobb vore möjligt. RARRE: hela Zillertal ingår i liftkortet(550€) och allt du visar på den där kartan är bara en bråkdel av vad du har möjlighet att åka! ramsau/hippach( om vi räknar från deras gemensamma centrum) är det väl en 4-5km till mayr. Bor du nere i dalen i ramsau/hippach så kan du må bra, du kommer in till mayr lätt å hitchar en taxi hem på kvällen för 2-4€ om ni är smidiga å splittar. Upp till penken så är det horbergbahn som gäller därifrån. snabbare än penkenbahn och de är aldrig så trångt så du känner dig spyfärdig(tänk på div. bakisdagar!). Dessutom finns de många bussar mellan horbergbahn och hippach. Vad gäller hintertux så har jag väldigt lite info. första gången jag var där var på våren, det var soligt å vi tog några rundor. kul som fan men parken var inte ordentligt uppbygd. Vintertid så går de att få puder där dom dagar allt är hopplöst på andra ställen, om du är villig att hika.. resten av systemen når du via tågstationen. easy! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Tillbaka
Topp