Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carolajner" data-source="post: 564889" data-attributes="member: 71292"><p>Jag har letat runt bland masa boenden men får inga lyckoträffar direkt. Har iaf funnit ett fräscht och rymligt boende ca 1,5km ovanför Zell am Ziller, 250m fr. skidbussen. Det är fr. 2jan till säsongens slut, för 2-3 pers. Kosnad 2 pers är 15euro per natt och sedan 10euro/natt för extra personer. Så typ 13,3euro/natt för 3 pers, vilket ger en månadskostnad på en 4400kr/månad. Intresserad av att haka på? Funderar på att nappa på denna men undrar hur det är att bo i zell am ziller, det är väl inte lika bra tåg- och bussförbindelser därifrån till mayrs system efter vad det verkar? Samtidigt så är det väl bara 8km bort och zell am ziller har nog också grym åkning. Jag undrar om någon vet hur det ser ut med parken där däremot? De ska ju ha fått upp en nu för ett par vintrar sedan, någon som har provat den? Jag vet inte, är det värt att bo i zell am ziller om man inte bara vill shredda puder utan också vill köra en hel massa i penkenparken?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carolajner, post: 564889, member: 71292"] Jag har letat runt bland masa boenden men får inga lyckoträffar direkt. Har iaf funnit ett fräscht och rymligt boende ca 1,5km ovanför Zell am Ziller, 250m fr. skidbussen. Det är fr. 2jan till säsongens slut, för 2-3 pers. Kosnad 2 pers är 15euro per natt och sedan 10euro/natt för extra personer. Så typ 13,3euro/natt för 3 pers, vilket ger en månadskostnad på en 4400kr/månad. Intresserad av att haka på? Funderar på att nappa på denna men undrar hur det är att bo i zell am ziller, det är väl inte lika bra tåg- och bussförbindelser därifrån till mayrs system efter vad det verkar? Samtidigt så är det väl bara 8km bort och zell am ziller har nog också grym åkning. Jag undrar om någon vet hur det ser ut med parken där däremot? De ska ju ha fått upp en nu för ett par vintrar sedan, någon som har provat den? Jag vet inte, är det värt att bo i zell am ziller om man inte bara vill shredda puder utan också vill köra en hel massa i penkenparken? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Tillbaka
Topp