Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="0scar" data-source="post: 577022" data-attributes="member: 54750"><p>Okej alla dudes! Det blir tillslut säsongen i Mayrhofen efter mycket om och men. Kommer resa och bo tillsammans med herr RCroy där nere samt en Holländare. Vi kommer komma ner i slutet på november/början av december och bo på något vandrarhemsliknande tror jag fram till den 19:e december. Vid detta datum ger sig RCroy av på en lite sejour (stavning?) med sin familj i alpvärlden och norge och i och med att vi inte får vårt RIKTIGA boende så sent som 2:a januari så står jag hemlös mellan 19:e dec - 2:a jan...vandrarhemmet hade ingen plats över till mig heller bör la tilläggas...så här kommer följdfrågan:</p><p></p><p>E det någon som har en säng, en soffa, ett golv eller ja vad som helst som går att sova på mellan 19:e dec - 2:a jan? Hjälper givetvis till med hyra och allt sånt!</p><p></p><p>Vore gött att ha detta klart till den 19:e så man slipper sova i en snödriva eller liknande^^ </p><p></p><p>Men iaf! Vi ses där nere! Sjukt tagg!</p><p></p><p>Simma lugnast! cya!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="0scar, post: 577022, member: 54750"] Okej alla dudes! Det blir tillslut säsongen i Mayrhofen efter mycket om och men. Kommer resa och bo tillsammans med herr RCroy där nere samt en Holländare. Vi kommer komma ner i slutet på november/början av december och bo på något vandrarhemsliknande tror jag fram till den 19:e december. Vid detta datum ger sig RCroy av på en lite sejour (stavning?) med sin familj i alpvärlden och norge och i och med att vi inte får vårt RIKTIGA boende så sent som 2:a januari så står jag hemlös mellan 19:e dec - 2:a jan...vandrarhemmet hade ingen plats över till mig heller bör la tilläggas...så här kommer följdfrågan: E det någon som har en säng, en soffa, ett golv eller ja vad som helst som går att sova på mellan 19:e dec - 2:a jan? Hjälper givetvis till med hyra och allt sånt! Vore gött att ha detta klart till den 19:e så man slipper sova i en snödriva eller liknande^^ Men iaf! Vi ses där nere! Sjukt tagg! Simma lugnast! cya! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
MAYRHOFEN Säsong 09/10
Tillbaka
Topp