Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen sässongs tips sökes!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="joeltheman" data-source="post: 1090873" data-attributes="member: 78095"><p>Hej jag söker lite tips och information om mayrhofen, jag har hört att det är roligt och trevligt där så tänkte åka ner i början av december och förhoppningsvis stanna över vintern. Jag tar bilen ner och det blir min första säsong i utlandet och jag är fett taggad men har dålig koll på vart man hittar boende och hur det ser ut med jobb m.m </p><p></p><p>Så jag undrar om nån har lite koll på stället!</p><p>Vart köper jag liftkort och finns de ett kort som gäller på fler anläggningar i närområdet? Vad heter dessa anläggningar isåfall?</p><p>Är det svårt att få jobb, talar dom hyfsad engelska där? </p><p>Kan tänka mig jobba med vad som helst men vill inte jobba så mycket, typ 2-3-4 pass i veckan efter backen stängt hellst..</p><p>Bör jag skaffa nån form av lavinutrustning?</p><p>Turbindning och hudar kanske? </p><p></p><p>Någon kanske vet av ett rum eller lägenhet som ska hyras ut? </p><p></p><p>Alla svar uppskattas! </p><p>Mvh Joel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="joeltheman, post: 1090873, member: 78095"] Hej jag söker lite tips och information om mayrhofen, jag har hört att det är roligt och trevligt där så tänkte åka ner i början av december och förhoppningsvis stanna över vintern. Jag tar bilen ner och det blir min första säsong i utlandet och jag är fett taggad men har dålig koll på vart man hittar boende och hur det ser ut med jobb m.m Så jag undrar om nån har lite koll på stället! Vart köper jag liftkort och finns de ett kort som gäller på fler anläggningar i närområdet? Vad heter dessa anläggningar isåfall? Är det svårt att få jobb, talar dom hyfsad engelska där? Kan tänka mig jobba med vad som helst men vill inte jobba så mycket, typ 2-3-4 pass i veckan efter backen stängt hellst.. Bör jag skaffa nån form av lavinutrustning? Turbindning och hudar kanske? Någon kanske vet av ett rum eller lägenhet som ska hyras ut? Alla svar uppskattas! Mvh Joel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen sässongs tips sökes!
Tillbaka
Topp