Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HannahN" data-source="post: 1091281" data-attributes="member: 160104"><p>Hej! </p><p></p><p>Jag var i Mayrhofen 2016, min första säsong/gång i alperna överhuvudtaget. Det är grymt bra där! Hela Zillertal är jättestort med fyra bra system och offpist finns också (tyvärr var det dåligt med puder även det året), men anledningen till att folk drar till Mayrhofen är ju först och främst parken. Så det finns något för alla!</p><p></p><p>Däremot är boende ganska svårt att hitta, om du inte får ett jobb där det ingår (men personligen skulle jag rekommendera dig att inte jobba). Jag hittade via facebookgruppen så mitt tips är att vara aktiv och leta där!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HannahN, post: 1091281, member: 160104"] Hej! Jag var i Mayrhofen 2016, min första säsong/gång i alperna överhuvudtaget. Det är grymt bra där! Hela Zillertal är jättestort med fyra bra system och offpist finns också (tyvärr var det dåligt med puder även det året), men anledningen till att folk drar till Mayrhofen är ju först och främst parken. Så det finns något för alla! Däremot är boende ganska svårt att hitta, om du inte får ett jobb där det ingår (men personligen skulle jag rekommendera dig att inte jobba). Jag hittade via facebookgruppen så mitt tips är att vara aktiv och leta där! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Mayrhofen!
Tillbaka
Topp