Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Med åldern kommer visheten, bygga ihop ett quiver.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1295828" data-attributes="member: 26014"><p>Har kollat lite på Blank nu, det borde vara en skida jag skulle gilla. Min stora skida är Norse Freeride, men jag tycker den har lite väl stor radie. Hursomhelst - om du tidigare körde med gogglarna innanför hjälmen och nu kommer trixa runt med kids kanske Armada ARV 88 funkar. Längsta längd 181, radien strax under 20. Relativt styvt byggd och borde funka att drivas på lite i pisten samtidigt som du kan dra en snurr i parken.</p><p></p><p>Men om du vill ha en specifik pistskida med storslalomkaraktär, kommer du strax inse att du behöver ännu en skida när du ska jaga ungarna i trollskogen. </p><p></p><p>Du anar inte vilka möjligheter det finns att bygga skidgarderob!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1295828, member: 26014"] Har kollat lite på Blank nu, det borde vara en skida jag skulle gilla. Min stora skida är Norse Freeride, men jag tycker den har lite väl stor radie. Hursomhelst - om du tidigare körde med gogglarna innanför hjälmen och nu kommer trixa runt med kids kanske Armada ARV 88 funkar. Längsta längd 181, radien strax under 20. Relativt styvt byggd och borde funka att drivas på lite i pisten samtidigt som du kan dra en snurr i parken. Men om du vill ha en specifik pistskida med storslalomkaraktär, kommer du strax inse att du behöver ännu en skida när du ska jaga ungarna i trollskogen. Du anar inte vilka möjligheter det finns att bygga skidgarderob! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Med åldern kommer visheten, bygga ihop ett quiver.
Tillbaka
Topp