Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Med eller utan Hjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Maximilliam" data-source="post: 398429" data-attributes="member: 58808"><p>hjälm:</p><p></p><p>SÄRKET!!</p><p> </p><p>när jag åker skidor går jag alltid stort, det finns folk som tännker -ähh jag tar inte hjälmen ida för ja ska inte göra not nytt, ja ska bara nöta på de ja redan kan. hur tänker dom? varje dag ja åker skidor så försöker ja lära mig nya grejer. och ja hatar verkligen å inte köra ett trick för att man inte tog med sig hjälm, eller att sitta i rullstol resten av livet för att man inte tåg med hjälm.</p><p></p><p>när man krachar på nya grejer så skadar man sig inte, då är man pigg å focuserd, de är bara då man är trött å sjuk å ofocuserad som man gör sånna dumma vurpor på lätta trick som man skadar sig.</p><p></p><p> å jag skulle inte klara mig en dag utan hjälm ja slår alltid i hövve, så ja blir borta ett tag men efter några minuter så är de lungt å ja forsätter go stort. </p><p></p><p>hjäm är mycket snyggare också,</p><p></p><p>å när ja åker skidor vill ja inte att folk ska se mig och tänka -oooh han är en sånn som gör utan hjälm. och det finns nästan inga kvar som tänker att -oooh han är en sånn som kör med hjälm. och dom är i så fall totala idioter. helt tvärt emot inlines. varför kan det inte bli så i alla sporter? hade varit fett skönt.</p><p></p><p>det är mycket skönare med hjälm</p><p></p><p>ryggsydd för: </p><p></p><p>SÄRKERT!</p><p></p><p>skönt å varmt</p><p></p><p>känns konstigt å åka utan</p><p></p><p>krachpants för:</p><p></p><p>det är jävlig skönnt å han när man har sånnt mega häng så de kommer in massa luft mellan brallorna å jackanå man fruser röven å kuken av sig, då har man sina krach pants för att få värme där. </p><p></p><p>men mina funkar inte alls mot kracher, inte ens på rails.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Maximilliam, post: 398429, member: 58808"] hjälm: SÄRKET!! när jag åker skidor går jag alltid stort, det finns folk som tännker -ähh jag tar inte hjälmen ida för ja ska inte göra not nytt, ja ska bara nöta på de ja redan kan. hur tänker dom? varje dag ja åker skidor så försöker ja lära mig nya grejer. och ja hatar verkligen å inte köra ett trick för att man inte tog med sig hjälm, eller att sitta i rullstol resten av livet för att man inte tåg med hjälm. när man krachar på nya grejer så skadar man sig inte, då är man pigg å focuserd, de är bara då man är trött å sjuk å ofocuserad som man gör sånna dumma vurpor på lätta trick som man skadar sig. å jag skulle inte klara mig en dag utan hjälm ja slår alltid i hövve, så ja blir borta ett tag men efter några minuter så är de lungt å ja forsätter go stort. hjäm är mycket snyggare också, å när ja åker skidor vill ja inte att folk ska se mig och tänka -oooh han är en sånn som gör utan hjälm. och det finns nästan inga kvar som tänker att -oooh han är en sånn som kör med hjälm. och dom är i så fall totala idioter. helt tvärt emot inlines. varför kan det inte bli så i alla sporter? hade varit fett skönt. det är mycket skönare med hjälm ryggsydd för: SÄRKERT! skönt å varmt känns konstigt å åka utan krachpants för: det är jävlig skönnt å han när man har sånnt mega häng så de kommer in massa luft mellan brallorna å jackanå man fruser röven å kuken av sig, då har man sina krach pants för att få värme där. men mina funkar inte alls mot kracher, inte ens på rails. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Med eller utan Hjälm?
Tillbaka
Topp