Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Med familj sex veckor i Alperna, vart?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blackyellow" data-source="post: 1021657" data-attributes="member: 144400"><p>Jag med min familj tillbringade v.10 i Cervinina. Många orörda bra backar för alla utmaningar. De flesta är bortglömda och väldigt få åker dessa. Backe nummer 7 som är den längsta i fallhöjdsmeter är riktigt skön. Rekommenderar att starta morgonen med den backen, senare på dagen är den oftast uppkörd. Gällande byn är den liten och huvudgatan är endast 150-200 meter. En supermarket-affär och olika små butiker. Badmöjligheter finns nog på de större hotellen (vi bodde i en lägenhet). Allt var superbra, vi hade strålande sol i 7 dagar och snödjupet i pisten var över 1 meter! Enda negativa med resan var den långa transfersträckan. 2 1/2-3 timmar med buss, antigen från Milano eller från Geneve. Avslutar mitt inlägg med att verkligen rekommendera Cervinia. Jag kommer att återvända.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blackyellow, post: 1021657, member: 144400"] Jag med min familj tillbringade v.10 i Cervinina. Många orörda bra backar för alla utmaningar. De flesta är bortglömda och väldigt få åker dessa. Backe nummer 7 som är den längsta i fallhöjdsmeter är riktigt skön. Rekommenderar att starta morgonen med den backen, senare på dagen är den oftast uppkörd. Gällande byn är den liten och huvudgatan är endast 150-200 meter. En supermarket-affär och olika små butiker. Badmöjligheter finns nog på de större hotellen (vi bodde i en lägenhet). Allt var superbra, vi hade strålande sol i 7 dagar och snödjupet i pisten var över 1 meter! Enda negativa med resan var den långa transfersträckan. 2 1/2-3 timmar med buss, antigen från Milano eller från Geneve. Avslutar mitt inlägg med att verkligen rekommendera Cervinia. Jag kommer att återvända. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Med familj sex veckor i Alperna, vart?
Tillbaka
Topp