Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Freeride.se
meddelande om bild.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Crispet" data-source="post: 57512"><p>Ok, nu kommer jag klaga lite, men bara för att saker och ting ska bli bättre:</p><p>Det känns som om det är "its-fun", "vasa" och "marcus_and_..." som till stor del har bidragit till att det har blivit dålig stämning här. Man får ju inte ens svara på ett inlägg med en ton av skämtsamhet förrän nån av er börjar racka på att man är taskig, dum i huvudet och "..sluta skriva en massa ironisk skit!!" och "...du behöver inte läsa förihelvete!!!". Samtidigt som dom förespråkar att det ska vara frid och fröjd och gruppkramar i all evighet. Känns lite motsägelsefullt... </p><p>Kan inte alla bara ge sig. Om man inte har nåt vettigt att komma med så behöver man inte skriva, ok!? Om det är nån av er som har något problem, eller invändningar kan ni ju skicka ett mess så slipper folk sitta och läsa skit... (föregår med gott exempel...)</p><p>(Vet att jag inte heller har vart nån ängel, men jag ska bättra mig, jag lovar... hehe)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Crispet, post: 57512"] Ok, nu kommer jag klaga lite, men bara för att saker och ting ska bli bättre: Det känns som om det är "its-fun", "vasa" och "marcus_and_..." som till stor del har bidragit till att det har blivit dålig stämning här. Man får ju inte ens svara på ett inlägg med en ton av skämtsamhet förrän nån av er börjar racka på att man är taskig, dum i huvudet och "..sluta skriva en massa ironisk skit!!" och "...du behöver inte läsa förihelvete!!!". Samtidigt som dom förespråkar att det ska vara frid och fröjd och gruppkramar i all evighet. Känns lite motsägelsefullt... Kan inte alla bara ge sig. Om man inte har nåt vettigt att komma med så behöver man inte skriva, ok!? Om det är nån av er som har något problem, eller invändningar kan ni ju skicka ett mess så slipper folk sitta och läsa skit... (föregår med gott exempel...) (Vet att jag inte heller har vart nån ängel, men jag ska bättra mig, jag lovar... hehe) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Freeride.se
meddelande om bild.
Tillbaka
Topp