Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Medelbra åkare, bräda.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snownoob" data-source="post: 570474" data-attributes="member: 97752"><p>Somsagt jag är en allround åkare, kör vissa hopp och åker lite offpist/pist m.m allt man är sugen för dvs. Har tidigare hyrt grejer och även så köpte jag en bräda när jag var lite yngre. 145 cm lång random beggad bräda som fungerade helt ok.</p><p></p><p>Men nu har jag växt till mig och är 183 cm lång med 85 starka kilon <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" />.</p><p></p><p>Hade helst tänkt mig något begangat i en prisklass med ett max på cirka~ 2000:- för ett paket, då det känns bäst när jag inte ens vet vad som är bra på marknaden...</p><p></p><p>Åker inte jättemycket så hade inte tänkt köpa nått VRÅLåk direkt men tycker det är riktigt kul.</p><p></p><p>/snown00b</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snownoob, post: 570474, member: 97752"] Somsagt jag är en allround åkare, kör vissa hopp och åker lite offpist/pist m.m allt man är sugen för dvs. Har tidigare hyrt grejer och även så köpte jag en bräda när jag var lite yngre. 145 cm lång random beggad bräda som fungerade helt ok. Men nu har jag växt till mig och är 183 cm lång med 85 starka kilon ;). Hade helst tänkt mig något begangat i en prisklass med ett max på cirka~ 2000:- för ett paket, då det känns bäst när jag inte ens vet vad som är bra på marknaden... Åker inte jättemycket så hade inte tänkt köpa nått VRÅLåk direkt men tycker det är riktigt kul. /snown00b [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Medelbra åkare, bräda.
Tillbaka
Topp