Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Medresenärer till främst Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasjonas" data-source="post: 454861" data-attributes="member: 50420"><p>Ciao Bella.</p><p>Självklart är du det, där är nice ju <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p>Jag tänkte dra i slutet av Nov/börjar av Dec. </p><p>Thailand - been there done that, där är ju inte fy skam heller direkt hehe. När tänkte du dra till Ö-rike då?</p><p>Boendet kan väl variera lite. Mitt gäng var väl känt som bo i det absolut skabbigaste man kan tänka sig. Haus Ladis. 9st på 63 kvm. vi betalde 3300kr i månaden tillsammans haha. så jag betalade väl typ 350 kr i månaden. Slå det om du kan? :D</p><p>Faktiskt ingen aning vad de andra betalde men jag har för mig att ett gäng betalde 2600kr var.</p><p>Men jag har en kompis som driver ett pensionat där så jag kan höra med henne vad det brukar ligga på.</p><p></p><p>hej for now.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasjonas, post: 454861, member: 50420"] Ciao Bella. Självklart är du det, där är nice ju :) Jag tänkte dra i slutet av Nov/börjar av Dec. Thailand - been there done that, där är ju inte fy skam heller direkt hehe. När tänkte du dra till Ö-rike då? Boendet kan väl variera lite. Mitt gäng var väl känt som bo i det absolut skabbigaste man kan tänka sig. Haus Ladis. 9st på 63 kvm. vi betalde 3300kr i månaden tillsammans haha. så jag betalade väl typ 350 kr i månaden. Slå det om du kan? :D Faktiskt ingen aning vad de andra betalde men jag har för mig att ett gäng betalde 2600kr var. Men jag har en kompis som driver ett pensionat där så jag kan höra med henne vad det brukar ligga på. hej for now. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Medresenärer till främst Saalbach
Tillbaka
Topp