Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Medresenärer till främst Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 458443" data-attributes="member: 76181"><p>Haha, Madde nu vill jag inte bryta förtrollningen för dig men för att vara säsongare så bodde du inte dåligt i vintras. Mitt första år bodde jag i en källare där vi fick ägna första dagen åt att täta runt fönster och brunnar med tejp och papp för att det skulle bli lite varmare. Sen sov vi med mössa och kläder första nätterna innan det började bli lite varmare. Dusch hade vi ingen heller så vi smög runt till hotell och duschade på deras personalavdelning. Anyway, testa Hagleitner som sagt. Har för mig att det är rätt billigt och det duger gott. Ang. jobb så kanske det är svårare i Saalbach senare på säsongen eftersom byn är rätt liten.</p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 458443, member: 76181"] Haha, Madde nu vill jag inte bryta förtrollningen för dig men för att vara säsongare så bodde du inte dåligt i vintras. Mitt första år bodde jag i en källare där vi fick ägna första dagen åt att täta runt fönster och brunnar med tejp och papp för att det skulle bli lite varmare. Sen sov vi med mössa och kläder första nätterna innan det började bli lite varmare. Dusch hade vi ingen heller så vi smög runt till hotell och duschade på deras personalavdelning. Anyway, testa Hagleitner som sagt. Har för mig att det är rätt billigt och det duger gott. Ang. jobb så kanske det är svårare i Saalbach senare på säsongen eftersom byn är rätt liten. Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Medresenärer till främst Saalbach
Tillbaka
Topp