Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Medresenärer till främst Saalbach
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Korpen7" data-source="post: 458783" data-attributes="member: 76181"><p>Hoppsan, här trampade man visst någon på tårna. Klaustrofobi var kanske ett starkt ord men det jag menade var att utöver åkningen och drickandet så finns det i stort ingenting att göra i Saalbach samt att den pyttelilla bykärnan ligger inklämd mellan tre berg. Jag jämförde med Zell am See där jag gjorde min andra säsong och som är klart större och har mer att erbjuda som by. Marknader, fler affärer osv, med andra ord, det är roligare att stanna där en längre tid än i Saalbach.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Korpen7, post: 458783, member: 76181"] Hoppsan, här trampade man visst någon på tårna. Klaustrofobi var kanske ett starkt ord men det jag menade var att utöver åkningen och drickandet så finns det i stort ingenting att göra i Saalbach samt att den pyttelilla bykärnan ligger inklämd mellan tre berg. Jag jämförde med Zell am See där jag gjorde min andra säsong och som är klart större och har mer att erbjuda som by. Marknader, fler affärer osv, med andra ord, det är roligare att stanna där en längre tid än i Saalbach. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Medresenärer till främst Saalbach
Tillbaka
Topp