Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mega slitage
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 507825" data-attributes="member: 76398"><p>Testa reklamera om du inte gjort det sjv annars får du ljuga lite och hoppas på det bästa om du vill vara olaglig dvs.</p><p></p><p>Förstår inte riktigt vad som är poängen med tråden men jag railar med mina AR6or. Ser inget större slitage än på andra skidor, rails förstör ju trots allt skidorna. Tog och drog lite med en skruvmejsel men tror inte det gjorde speciellt mkt, har aldrig huggt fast med dom! Sinnesjukt, kanten är vinklat uppåt lr nåt? Men ta skidorna och dra dom mot railen några gånger, sen har jag hört att pretzels är extra bra om man ska raila in skidorna! skämtåsido men dra dom mot railet och sen äre bara kötta och hoppas på det bästa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 507825, member: 76398"] Testa reklamera om du inte gjort det sjv annars får du ljuga lite och hoppas på det bästa om du vill vara olaglig dvs. Förstår inte riktigt vad som är poängen med tråden men jag railar med mina AR6or. Ser inget större slitage än på andra skidor, rails förstör ju trots allt skidorna. Tog och drog lite med en skruvmejsel men tror inte det gjorde speciellt mkt, har aldrig huggt fast med dom! Sinnesjukt, kanten är vinklat uppåt lr nåt? Men ta skidorna och dra dom mot railen några gånger, sen har jag hört att pretzels är extra bra om man ska raila in skidorna! skämtåsido men dra dom mot railet och sen äre bara kötta och hoppas på det bästa. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Mega slitage
Tillbaka
Topp