Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mellan jobb, kan åka from 31 jan. Puder!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="spademan" data-source="post: 1330426" data-attributes="member: 36471"><p>Då det är svårt att få med någon polare på kort varsel, så undrar jag om det finns någon som kanske är i en liknande situation som jag. Skulle kunna åka till exempelvis chamonix (ser ut som det ska snöa), eller Hokkaido från och med helgen runt 31 januari. En till två veckor är möjligt. Kanske mer en vecka till chamonix, eller två till Japan.</p><p>Jag är van av offpiståkare, toppturslagg, har all säkerhetsutrustning. Hittar hyfsat på en del orter på Hokaido. Har varit en del i chamonix, men det var längesen. Är ingen ungdom men i bra form med bra flås. Gammal puckelpiståkare så jag kan åka skidor.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="spademan, post: 1330426, member: 36471"] Då det är svårt att få med någon polare på kort varsel, så undrar jag om det finns någon som kanske är i en liknande situation som jag. Skulle kunna åka till exempelvis chamonix (ser ut som det ska snöa), eller Hokkaido från och med helgen runt 31 januari. En till två veckor är möjligt. Kanske mer en vecka till chamonix, eller två till Japan. Jag är van av offpiståkare, toppturslagg, har all säkerhetsutrustning. Hittar hyfsat på en del orter på Hokaido. Har varit en del i chamonix, men det var längesen. Är ingen ungdom men i bra form med bra flås. Gammal puckelpiståkare så jag kan åka skidor. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Mellan jobb, kan åka from 31 jan. Puder!
Tillbaka
Topp