Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mellanmjölksåkare köper skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1144103" data-attributes="member: 138899"><p>Säljs som Touringskida, bla på SportConrad. Är ju 300g lättare än enforcern och har träkärna av balsa och ett lätt Titanallager med bikakemönster.</p><p>Jag skulle oavsett aldrig köpa en skida för det användande du beskriver utan en rejäl bakrocker, så Enforcer är ett mycket mer allsidigt val.</p><p>Men i den kategori skidor du är ute efter finns ett jättestort utbud, vissa skillnader i karaktär mellan modeller och tillverkare. </p><p>Men man vänjer sig vid alla typer av skidor.</p><p>Men som du beskriver dig och vad du åkt på tidigare så skall du helt klart köpa en skida typ Line Sick Day, K2 Pinnacle 95, lättsamma roliga skidor med fullt tillräcklig pistprestanda och lättåkta i offpisten. Finns självklart många fler, men bån av dom två tror jag nog du blir tillräckligt nöjd med.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1144103, member: 138899"] Säljs som Touringskida, bla på SportConrad. Är ju 300g lättare än enforcern och har träkärna av balsa och ett lätt Titanallager med bikakemönster. Jag skulle oavsett aldrig köpa en skida för det användande du beskriver utan en rejäl bakrocker, så Enforcer är ett mycket mer allsidigt val. Men i den kategori skidor du är ute efter finns ett jättestort utbud, vissa skillnader i karaktär mellan modeller och tillverkare. Men man vänjer sig vid alla typer av skidor. Men som du beskriver dig och vad du åkt på tidigare så skall du helt klart köpa en skida typ Line Sick Day, K2 Pinnacle 95, lättsamma roliga skidor med fullt tillräcklig pistprestanda och lättåkta i offpisten. Finns självklart många fler, men bån av dom två tror jag nog du blir tillräckligt nöjd med. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Mellanmjölksåkare köper skidor
Tillbaka
Topp