Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Men var ska pågen bo?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="svenne" data-source="post: 392164" data-attributes="member: 48171"><p>Tjena</p><p>Såhär ligger det till: någonstans i södra sverige finns det en stackars påg som inte vill något annat än att få åka lite skidor, äta makaroner och leva livet som det borde vara, och med stolthet kunna säga "vad gör man inte för sporten". Men problemt ligger däri att pågen inte kan vara borta någon längre tid och har darför haft svårt att hitta någonstans att bo! Peridoen han vill vara borta är från ungefär den 8 januari till den 25 när han sen måste bege sig hem för att tjäna hans majestät konungen en smärre evighet! medveten om att jag inte är ute i jätte god tid men om det är så att någon någonstans har några kvadratmeter som de vill ha en glad gåsapåg på! så vore det jäkligt kul! jag skulle ju kunna passa på att säga att jag är jätte bra på att städa och laga mat om det nu är av intresse när man ska koka makaroner?! Det hadde räddat min vinter att få leva lite hardcore skidåkar liv! Så om det är någon någonstans som skulle vilja upfylla en ung mans önskedröm så vore det kalas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="svenne, post: 392164, member: 48171"] Tjena Såhär ligger det till: någonstans i södra sverige finns det en stackars påg som inte vill något annat än att få åka lite skidor, äta makaroner och leva livet som det borde vara, och med stolthet kunna säga "vad gör man inte för sporten". Men problemt ligger däri att pågen inte kan vara borta någon längre tid och har darför haft svårt att hitta någonstans att bo! Peridoen han vill vara borta är från ungefär den 8 januari till den 25 när han sen måste bege sig hem för att tjäna hans majestät konungen en smärre evighet! medveten om att jag inte är ute i jätte god tid men om det är så att någon någonstans har några kvadratmeter som de vill ha en glad gåsapåg på! så vore det jäkligt kul! jag skulle ju kunna passa på att säga att jag är jätte bra på att städa och laga mat om det nu är av intresse när man ska koka makaroner?! Det hadde räddat min vinter att få leva lite hardcore skidåkar liv! Så om det är någon någonstans som skulle vilja upfylla en ung mans önskedröm så vore det kalas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Men var ska pågen bo?
Tillbaka
Topp