Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GNU" data-source="post: 1043163" data-attributes="member: 14399"><p>Var några år sen jag var inloggad senast, så jag har väl inte riktigt hängt med. </p><p>Men, vad har hänt? Var är alla roliga trådar? Urspårningar och totalt oseriösa spekulationer? Som bortblåsta?</p><p>Så frågan är varför? Vad har hänt? Har det införts regler mot att ha roligt? Är det bara fel årstid?</p><p>Eller är det såhär Freeride ser ut nu för tiden?</p><p>Nej. Jag säger inte att det var bättre förr, möjligen att jag var bättre förr. Men det är ett annat kapitel.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GNU, post: 1043163, member: 14399"] Var några år sen jag var inloggad senast, så jag har väl inte riktigt hängt med. Men, vad har hänt? Var är alla roliga trådar? Urspårningar och totalt oseriösa spekulationer? Som bortblåsta? Så frågan är varför? Vad har hänt? Har det införts regler mot att ha roligt? Är det bara fel årstid? Eller är det såhär Freeride ser ut nu för tiden? Nej. Jag säger inte att det var bättre förr, möjligen att jag var bättre förr. Men det är ett annat kapitel. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp