Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1043233" data-attributes="member: 45951"><p>Jag är personligen helt för att inte ha trådar som handlar om skidåkning. Det blir lätt så jävla pretto. Numera kan man ju knappt rekomendera ett par Katana utan att folk tar illa upp. Det om något är, för mig, en jävla fingervisning om att det var bättre förr.</p><p></p><p>Grogg har väl för fan aldrig haft något med en shaker att göra?! Missförstå mig inte, jag har inget emot appletinis, drinkar med ingerfära eller paraplyer.</p><p></p><p>Men grogg är grogg.</p><p></p><p>Grogg skakar man inte. Grogg mäter man inte. </p><p></p><p>Grogg är grogg.</p><p></p><p> [USER=14399]@GNU[/USER]</p><p>Min teori är att allting har blivit skitnödigt och pretto. Så även skidbranschen. Plus att jag börjar tvivla på yngre generationers förmåga att uppskatta, hur ska man säga, en fokuserad meningslöshet. Påstå, framför den yngre generationen, att det inte finns någonting vackrare än en bortslösad talang och du får tomma blickar tillbaka.</p><p></p><p>Nej, jag menar inte att dra alla över en kam. Döma ut ungdomen som lite lattjo. Absolut inte. Men jag såg ett avsnitt av Paradise hotel igår. Och det faktum att ingen! INGEN! Reflekterar över att hotellet ser ut som skit, stör mig en smula.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1043233, member: 45951"] Jag är personligen helt för att inte ha trådar som handlar om skidåkning. Det blir lätt så jävla pretto. Numera kan man ju knappt rekomendera ett par Katana utan att folk tar illa upp. Det om något är, för mig, en jävla fingervisning om att det var bättre förr. Grogg har väl för fan aldrig haft något med en shaker att göra?! Missförstå mig inte, jag har inget emot appletinis, drinkar med ingerfära eller paraplyer. Men grogg är grogg. Grogg skakar man inte. Grogg mäter man inte. Grogg är grogg. [USER=14399]@GNU[/USER] Min teori är att allting har blivit skitnödigt och pretto. Så även skidbranschen. Plus att jag börjar tvivla på yngre generationers förmåga att uppskatta, hur ska man säga, en fokuserad meningslöshet. Påstå, framför den yngre generationen, att det inte finns någonting vackrare än en bortslösad talang och du får tomma blickar tillbaka. Nej, jag menar inte att dra alla över en kam. Döma ut ungdomen som lite lattjo. Absolut inte. Men jag såg ett avsnitt av Paradise hotel igår. Och det faktum att ingen! INGEN! Reflekterar över att hotellet ser ut som skit, stör mig en smula. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp