Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1043250" data-attributes="member: 45951"><p>[USER=80520]@vattendroppe[/USER]</p><p></p><p>Jag måste hävda att grogg i min värld är sprit + något att spä ut det med. Drinkar blandas av någon utbildad två veckor på Kreta.</p><p></p><p>Blandar man inte spriten med någonting, då dricker man sprit.</p><p></p><p>Alfa - "Vi dricker sprit, vem fan är du?"</p><p>Beta - "Vi dricker grogg, vem fan är du?"</p><p>Stockholm - "Woho asså vi kickar drinkar! Fräscht! Kom hit och häng!"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1043250, member: 45951"] [USER=80520]@vattendroppe[/USER] Jag måste hävda att grogg i min värld är sprit + något att spä ut det med. Drinkar blandas av någon utbildad två veckor på Kreta. Blandar man inte spriten med någonting, då dricker man sprit. Alfa - "Vi dricker sprit, vem fan är du?" Beta - "Vi dricker grogg, vem fan är du?" Stockholm - "Woho asså vi kickar drinkar! Fräscht! Kom hit och häng!" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp