Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GNU" data-source="post: 1043259" data-attributes="member: 14399"><p>Bästa år! Så jävla...största lögnen!</p><p>Man har aldrig varit sämre och blir fan inte snyggare dag för dag. </p><p>Det man väntade på, trodde på, såg fram emot, det kommer någon fjunig 20-25 åring och snor åt sig innan man ens är i närheten. </p><p>Kroppen går sönder av minsta lilla. En skateboard, pang, så är skidåkningen ett minne blott. </p><p>Bitter? Jag? Ja. Tror fan det. När allt går åt helvete innan det ens hänt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GNU, post: 1043259, member: 14399"] Bästa år! Så jävla...största lögnen! Man har aldrig varit sämre och blir fan inte snyggare dag för dag. Det man väntade på, trodde på, såg fram emot, det kommer någon fjunig 20-25 åring och snor åt sig innan man ens är i närheten. Kroppen går sönder av minsta lilla. En skateboard, pang, så är skidåkningen ett minne blott. Bitter? Jag? Ja. Tror fan det. När allt går åt helvete innan det ens hänt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp