Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1043263" data-attributes="member: 33485"><p>Jag är rimligt säker på att en grogg bara innehåller två olika ting. Är det sprit, is och slödryck borde det alltså vara en drink. Nu innehåller ju iofs också slödrycken vatten, och spriten, så jag är något osäker på hur vi ska tolka detta. För att undvika förvirring gör vi nog alla bäst i att dricka fernet istället.</p><p></p><p>Jag är å andra sidan så galet beta att jag dricker appletinis, så jag kanske inte ens har någon talan i frågan.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1043263, member: 33485"] Jag är rimligt säker på att en grogg bara innehåller två olika ting. Är det sprit, is och slödryck borde det alltså vara en drink. Nu innehåller ju iofs också slödrycken vatten, och spriten, så jag är något osäker på hur vi ska tolka detta. För att undvika förvirring gör vi nog alla bäst i att dricka fernet istället. Jag är å andra sidan så galet beta att jag dricker appletinis, så jag kanske inte ens har någon talan i frågan. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp