Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jarle" data-source="post: 1043715" data-attributes="member: 33485"><p>[USER=45951]@jibberisch[/USER] testa, det är nice. Inte massa mat i magen som kan bråka med en för att kroppen tar slut. Jobbigt i början dock.</p><p></p><p>Jag är dock osäker på grogg. Det är ju inte bara vassle i skiten, sötningsmedel och smakämnen med. Så rent tekniskt kanske det är en drink?</p><p></p><p> [USER=80520]@vattendroppe[/USER] min broscience är bristfällig i ämnet men jag räknar kallt med att det blir ofattbara gainzzZZZzzz. Kanske en fråga att ställa till brosciencelife på youtube (rekommenderar alla att kolla in den kanalen).</p><p></p><p>Hur mår biceps av det? Blir ju rätt hög belastning och tryck.</p><p></p><p>Hur ska jag kunna ta mitt vassle utan gifflar och mjölk? Jag förstår ingenting!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jarle, post: 1043715, member: 33485"] [USER=45951]@jibberisch[/USER] testa, det är nice. Inte massa mat i magen som kan bråka med en för att kroppen tar slut. Jobbigt i början dock. Jag är dock osäker på grogg. Det är ju inte bara vassle i skiten, sötningsmedel och smakämnen med. Så rent tekniskt kanske det är en drink? [USER=80520]@vattendroppe[/USER] min broscience är bristfällig i ämnet men jag räknar kallt med att det blir ofattbara gainzzZZZzzz. Kanske en fråga att ställa till brosciencelife på youtube (rekommenderar alla att kolla in den kanalen). Hur mår biceps av det? Blir ju rätt hög belastning och tryck. Hur ska jag kunna ta mitt vassle utan gifflar och mjölk? Jag förstår ingenting! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp