Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1047855" data-attributes="member: 77701"><p>Nu har det varit för många seriösa trådar aktiva på ett tag. Jag behöver en daglig dos navelludd! Hjälp mig!</p><p></p><p>Bifogar även ett gäng möjliga diskussionsämnen:</p><p></p><p>1. Taylor Swift dissar Spotify. Smart eller osmart?</p><p>2. ICA Kvantum i Liljeholmen (08-land) inför mindre storlek på godispåsar på helgerna.</p><p>3. Funkar det att ha bushings från höga Indytruckar på låga Indytruckar? Jag gillar inte de med rak "underdel".</p><p>4. Det snöar överallt utom där jag är. Eller ja, det känns så iallafall.</p><p>5. Tajt, baggy eller mittemellan?</p><p>6. Vilket är det bästa äta-i-backen-godiset, alt. är Milka godare än Marabou?</p><p>7. Kan Nöjesguiden bli hipstrigare än vad den redan är? Den som lever lär få se.</p><p>8. SL-reklamen. To meme or not to meme, det är frågan.</p><p>9. När får vi en freeski/snowboard-soffsittare i Vinterstudion?</p><p>10. Hur gör man en korrekt hoppsväng, egentligen?</p><p>11. När kommer det sprutinnerskor med "överlappning" (typ Dalbello/Fulltilt)?</p><p></p><p>Edit: Inser att nummer 3,6,9,10 och 11 kan tolkas som seriösa diskussionsämnen. Ber om ursäkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1047855, member: 77701"] Nu har det varit för många seriösa trådar aktiva på ett tag. Jag behöver en daglig dos navelludd! Hjälp mig! Bifogar även ett gäng möjliga diskussionsämnen: 1. Taylor Swift dissar Spotify. Smart eller osmart? 2. ICA Kvantum i Liljeholmen (08-land) inför mindre storlek på godispåsar på helgerna. 3. Funkar det att ha bushings från höga Indytruckar på låga Indytruckar? Jag gillar inte de med rak "underdel". 4. Det snöar överallt utom där jag är. Eller ja, det känns så iallafall. 5. Tajt, baggy eller mittemellan? 6. Vilket är det bästa äta-i-backen-godiset, alt. är Milka godare än Marabou? 7. Kan Nöjesguiden bli hipstrigare än vad den redan är? Den som lever lär få se. 8. SL-reklamen. To meme or not to meme, det är frågan. 9. När får vi en freeski/snowboard-soffsittare i Vinterstudion? 10. Hur gör man en korrekt hoppsväng, egentligen? 11. När kommer det sprutinnerskor med "överlappning" (typ Dalbello/Fulltilt)? Edit: Inser att nummer 3,6,9,10 och 11 kan tolkas som seriösa diskussionsämnen. Ber om ursäkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp