Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1047869" data-attributes="member: 45951"><p>[USER=80520]@vattendroppe[/USER]</p><p> [USER=77701]@heddious[/USER]</p><p></p><p>Friterad Snickers är fantastiskt. Figurerar flitigt i Alabama. Att säga att någonting är för sött är så jävla</p><p> [USER=33485]@jarle[/USER]...#väninna</p><p></p><p><strong>1. Taylor Swift dissar Spotify. Smart eller osmart?</strong> </p><p>Ingen åsikt. Vem är människan? Men jag får trummis i metallica-vibbar av upplägget och det är aldrig någonsin bra. Ur något perspektiv, i någon kontext.</p><p></p><p><strong>2. ICA Kvantum i Liljeholmen (08-land) inför mindre storlek på godispåsar på helgerna. </strong></p><p>Jag har redan mailat Ica och frågat hur i helvete man tänker när jag som oskyldig godisätare skall drabbad av föräldrar som inte kan säga nej till sina barn. Jag har även frågat om det är så värst lämpligt att ha individer med sådan dålig självkontroll i närheten av livsmedel. Samt undrat varför dom anställt Willy Wonkas farsa som ansvarig för konfektyren. Det sjukaste och tramsigaste jag hört på länge. Supervalåret inkluderat. </p><p></p><p><strong>3. Funkar det att ha bushings från höga Indytruckar på låga Indytruckar? Jag gillar inte de med rak "underdel".</strong> N/A</p><p></p><p><strong>4. Det snöar överallt utom där jag är. Eller ja, det känns så iallafall. </strong></p><p>Det snöar inte här heller. Frågan är om det är bra eller dåligt.</p><p></p><p><strong>5. Tajt, baggy eller mittemellan? </strong></p><p>Det hela är väldigt kontextberoende. Ovanstående blir därför omöjligt att relatera till.</p><p></p><p><strong>6. Vilket är det bästa äta-i-backen-godiset, alt. är Milka godare än Marabou? </strong></p><p>Snickers. Fungerar även bra på sjukhus.</p><p></p><p><strong>7. Kan Nöjesguiden bli hipstrigare än vad den redan är? Den som lever lär få se.</strong></p><p>Vad är nöjesguiden?</p><p> </p><p><strong>8. SL-reklamen. To meme or not to meme, det är frågan. </strong></p><p>#Trams Står M:et i MTR för Misantropi?</p><p></p><p><strong>9. När får vi en freeski/snowboard-soffsittare i Vinterstudion? </strong></p><p>Aldrig, förhoppningsvis.</p><p></p><p><strong>10. Hur gör man en korrekt hoppsväng, egentligen?</strong></p><p>You fuck it, don't shit it.</p><p></p><p><strong>11. När kommer det sprutinnerskor med "överlappning" (typ Dalbello/Fulltilt)? </strong></p><p>Bryr mig inte! Åker Lange! Lange!!!1</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1047869, member: 45951"] [USER=80520]@vattendroppe[/USER] [USER=77701]@heddious[/USER] Friterad Snickers är fantastiskt. Figurerar flitigt i Alabama. Att säga att någonting är för sött är så jävla [USER=33485]@jarle[/USER]...#väninna [b]1. Taylor Swift dissar Spotify. Smart eller osmart?[/b] Ingen åsikt. Vem är människan? Men jag får trummis i metallica-vibbar av upplägget och det är aldrig någonsin bra. Ur något perspektiv, i någon kontext. [b]2. ICA Kvantum i Liljeholmen (08-land) inför mindre storlek på godispåsar på helgerna. [/b] Jag har redan mailat Ica och frågat hur i helvete man tänker när jag som oskyldig godisätare skall drabbad av föräldrar som inte kan säga nej till sina barn. Jag har även frågat om det är så värst lämpligt att ha individer med sådan dålig självkontroll i närheten av livsmedel. Samt undrat varför dom anställt Willy Wonkas farsa som ansvarig för konfektyren. Det sjukaste och tramsigaste jag hört på länge. Supervalåret inkluderat. [b]3. Funkar det att ha bushings från höga Indytruckar på låga Indytruckar? Jag gillar inte de med rak "underdel".[/b] N/A [b]4. Det snöar överallt utom där jag är. Eller ja, det känns så iallafall. [/b] Det snöar inte här heller. Frågan är om det är bra eller dåligt. [b]5. Tajt, baggy eller mittemellan? [/b] Det hela är väldigt kontextberoende. Ovanstående blir därför omöjligt att relatera till. [b]6. Vilket är det bästa äta-i-backen-godiset, alt. är Milka godare än Marabou? [/b] Snickers. Fungerar även bra på sjukhus. [b]7. Kan Nöjesguiden bli hipstrigare än vad den redan är? Den som lever lär få se.[/b] Vad är nöjesguiden? [b]8. SL-reklamen. To meme or not to meme, det är frågan. [/b] #Trams Står M:et i MTR för Misantropi? [b]9. När får vi en freeski/snowboard-soffsittare i Vinterstudion? [/b] Aldrig, förhoppningsvis. [b]10. Hur gör man en korrekt hoppsväng, egentligen?[/b] You fuck it, don't shit it. [b]11. När kommer det sprutinnerskor med "överlappning" (typ Dalbello/Fulltilt)? [/b] Bryr mig inte! Åker Lange! Lange!!!1 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp