Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1048035" data-attributes="member: 80520"><p>[USER=77701]@heddious[/USER] det låter ändå som en rätt okej arbetsplatsolycka. Klart bättre än att få en vägg i huvudet, som ju händer på andra ställen.</p><p></p><p>Jag har aldrig spritbummarat över huvud taget, marinera mig gör jag när det inte finns snö istället, mindre farligt så. Senaste gången åkte jag på hjärnskakning, hade det varit snö och is inblandat också vete tusan hur det hade gått!</p><p></p><p>Annars tror jag</p><p> [USER=119552]@Von_vettet[/USER] kan upplysa oss om spritbummarens natur? Han har vidtgående erfarenhet på området.</p><p></p><p> [USER=45951]@jibberisch[/USER] nej, det vore ju minst sagt omoraliskt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1048035, member: 80520"] [USER=77701]@heddious[/USER] det låter ändå som en rätt okej arbetsplatsolycka. Klart bättre än att få en vägg i huvudet, som ju händer på andra ställen. Jag har aldrig spritbummarat över huvud taget, marinera mig gör jag när det inte finns snö istället, mindre farligt så. Senaste gången åkte jag på hjärnskakning, hade det varit snö och is inblandat också vete tusan hur det hade gått! Annars tror jag [USER=119552]@Von_vettet[/USER] kan upplysa oss om spritbummarens natur? Han har vidtgående erfarenhet på området. [USER=45951]@jibberisch[/USER] nej, det vore ju minst sagt omoraliskt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Men?
Tillbaka
Topp