Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
meningen med bandanas :D
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 286505" data-attributes="member: 53949"><p>Aj aj aj.. Du fick mig där! Verkligen dåligt ordval från min sida, japp.</p><p>När jag läste igenom inlägget innan idag insåg jag att det var fel men o andra sidan stavar hälften </p><p>av invånarna i detta forum hellre med ä och jätte med e så chansen att jag skulle bli upptäckt </p><p>kändes inte så stor.. Men tydligen finns det nån enstaka som inte bara läser ordet "skidåkning" </p><p>och sen tre rader ner ordet "dåligt" och lägger ihop de två o börjar flame'a här inne..</p><p></p><p>Även om ett ord som "riktig" eller "cool" skulle passa bättre in i mitt sammanhang kan man </p><p>faktist anknyta ordet "urban" (iaf på engelska) som ett ord för något coolt eller också något </p><p>relaterat till den svarta ghetto-hiphopkulturen. Sen är då frågan varför goggles-brännan skulle </p><p>vara mer "ghetto" (eller gangztah som vissa kallar det) än att använda bandana som en riktig </p><p>drive-by'ande, Impalaåkande, maskingevärsinnehavande Comptonbo (för man ser förmodligen fler </p><p>med bandana bland mugshoten än med gogglesbränna).. men det är ju en annan fråga som sagt..</p><p></p><p>För övrigt ändrar jag mitt förra uttryck till "Goggles-bränna är ju det fetaste som finns.. visar ju </p><p>att man e en riktig säsongare ju"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 286505, member: 53949"] Aj aj aj.. Du fick mig där! Verkligen dåligt ordval från min sida, japp. När jag läste igenom inlägget innan idag insåg jag att det var fel men o andra sidan stavar hälften av invånarna i detta forum hellre med ä och jätte med e så chansen att jag skulle bli upptäckt kändes inte så stor.. Men tydligen finns det nån enstaka som inte bara läser ordet "skidåkning" och sen tre rader ner ordet "dåligt" och lägger ihop de två o börjar flame'a här inne.. Även om ett ord som "riktig" eller "cool" skulle passa bättre in i mitt sammanhang kan man faktist anknyta ordet "urban" (iaf på engelska) som ett ord för något coolt eller också något relaterat till den svarta ghetto-hiphopkulturen. Sen är då frågan varför goggles-brännan skulle vara mer "ghetto" (eller gangztah som vissa kallar det) än att använda bandana som en riktig drive-by'ande, Impalaåkande, maskingevärsinnehavande Comptonbo (för man ser förmodligen fler med bandana bland mugshoten än med gogglesbränna).. men det är ju en annan fråga som sagt.. För övrigt ändrar jag mitt förra uttryck till "Goggles-bränna är ju det fetaste som finns.. visar ju att man e en riktig säsongare ju" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
meningen med bandanas :D
Tillbaka
Topp