Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Menisk skada och rehab.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="meniskskadad" data-source="post: 126624" data-attributes="member: 53804"><p>Hej shaz!</p><p>Har tråkiga nyheter att medla. :/</p><p>Mina egna erfarenheter av meniskskador är att de inte läker, så var det på mig i alla fall...</p><p>Var 15 år när det inträffade första gången, två år senare kunde jag börja åka igen, det gick sönder efter typ sju dagars åkning... Efter andra skadan har det vägrat läka helt. Är nu 23 år och har inte kunnat åka någonting sen dess... Läkarna säger at jag aldrig mer kommer få åka och jag tror dom har rätt tyvärr! </p><p>Finns inte så många råd o ge mer än: åk inte innan det känns hundra!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="meniskskadad, post: 126624, member: 53804"] Hej shaz! Har tråkiga nyheter att medla. :/ Mina egna erfarenheter av meniskskador är att de inte läker, så var det på mig i alla fall... Var 15 år när det inträffade första gången, två år senare kunde jag börja åka igen, det gick sönder efter typ sju dagars åkning... Efter andra skadan har det vägrat läka helt. Är nu 23 år och har inte kunnat åka någonting sen dess... Läkarna säger at jag aldrig mer kommer få åka och jag tror dom har rätt tyvärr! Finns inte så många råd o ge mer än: åk inte innan det känns hundra! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Menisk skada och rehab.
Tillbaka
Topp