Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Menisk transplantation i Sverige?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ANDERS8719" data-source="post: 981697" data-attributes="member: 133119"><p>Tillverkaren rekommenderade CTI med tanke på snowboardåkningen. Vet att unloader one avlastar just på den sidan man behöver. Men är det inte så att CTI sport fungerar bra för den funktion oxå? Jag tänkte köpa CTI och sedan be läkaren skaffa mig en unloader one, för att minska tiden tills jag får artros. hur fungerar läkaren till remiss för unloader? har du en och hur har det fungerat för dig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ANDERS8719, post: 981697, member: 133119"] Tillverkaren rekommenderade CTI med tanke på snowboardåkningen. Vet att unloader one avlastar just på den sidan man behöver. Men är det inte så att CTI sport fungerar bra för den funktion oxå? Jag tänkte köpa CTI och sedan be läkaren skaffa mig en unloader one, för att minska tiden tills jag får artros. hur fungerar läkaren till remiss för unloader? har du en och hur har det fungerat för dig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Menisk transplantation i Sverige?
Tillbaka
Topp