Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Menisk
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lejny11" data-source="post: 141334" data-attributes="member: 61701"><p>Okej tack så mycket för hjälpen, så chansen att man slagit upp det igen är alltså liten? För jag har ju inte gjort några motlägg så att jag fått smärta omedelbart! Men jag känner viss smärta i vissa vridningar i avslappnat läge! Hur lång tid tror du att det kan röra sig om? Har ju ändå byggt upp en sjuk muskelmassa runt benen!</p><p></p><p>Problemet är att jag för tillfället spelar division 3 vilket inte riktigt är elitnivå så vi har ingen klubbläkare!</p><p></p><p>Men mensiken bör väll hålla ett antal år!?</p><p></p><p>tack för all hjälp verkligen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lejny11, post: 141334, member: 61701"] Okej tack så mycket för hjälpen, så chansen att man slagit upp det igen är alltså liten? För jag har ju inte gjort några motlägg så att jag fått smärta omedelbart! Men jag känner viss smärta i vissa vridningar i avslappnat läge! Hur lång tid tror du att det kan röra sig om? Har ju ändå byggt upp en sjuk muskelmassa runt benen! Problemet är att jag för tillfället spelar division 3 vilket inte riktigt är elitnivå så vi har ingen klubbläkare! Men mensiken bör väll hålla ett antal år!? tack för all hjälp verkligen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Menisk
Tillbaka
Topp